firmasos.pl podatki, finanse,
kredyty i giełda

35204
22074
Zamknij

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych odpowiedziach na wskazany przez Ciebie adres e-mail?

TAK NIE
Zamknij

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych odpowiedziach na wskazany przez Ciebie adres e-mail?

Odpowiedzi: 60
[24.06.13, 15:43]

Jaka reklama dla firmy?

Witam,
Startuje niebawem ze swoim e-biznesem dotyczącym szkoleń, konferencji i mam do Was pytanie. Być może, ktoś z Was borykał się już z tym tematem (jeśli tak to proszę o link). Jak mogę skutecznie reklamować swoją firmę w internecie bez inwestowania sporych kwot?

Najlepsza odpowiedź

Artur80 [03.07.13, 16:49]
Raczej w tej branży jest duża konkurencja, więc bez odpowiedniego pozycjonowania oraz reklam od google się raczej nie obejdzie. Ale na początku warto korzystać z istniejących kontaktów własnych.

Inne odpowiedzi

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
  • kornell
    Podoba mi się! 21% Nie podoba mi się 79% (4 - 15)
    kornell [25.06.13, 14:05]
    Na samym początku musisz pomyśleć o stronie internetowej. To jest podstawa, nie ma Cię w sieci to nie istniejesz. Jestem zdania, że trzeba trochę zainwestować w reklamę, promocję. Musisz dotrzeć do swojej grupy docelowej, a reklama przez to, że jest dźwignią handlu to pomoże w tym.
    Prowadzę sklep internetowy, korzystam z linków sponsorowanych i marketingu szeptanego od 1 miesiąca. Dzięki nim zwiększył mi się ruch na stronce i poprawiła się sprzedaż. Póki co mogę polecić te formy.
  • gość
    Podoba mi się! 85% Nie podoba mi się 15% (17 - 3)
    gość [26.06.13, 10:58]
    Strona internetowa jest w realizacji. W najbliższym czasie powinienem mieć ją gotową.
    Długo zajęła Ci nauka tych linków sponsorowanych? Ciężko wystartować z tym marketingiem szeptanym? Rozumiem, że polega na dodawaniu pozytywnych komentarzy na forum?
  • kornell
    Podoba mi się! 26% Nie podoba mi się 74% (5 - 14)
    kornell [02.07.13, 12:00]
    sorry, ale uciekł mi wątek,
    Nie robię tego na własną rękę. Słyszałem, że pisząc "pozytywne" komentarze można sporo szkody sobie narobić. Zresztą wiem po sobie jak odbieram takie opinie. Z kolei na linki sponsorowane nie mam czasu. Całą kampanie przygotowuje mi agencja marketingowa, jeśli Cię zainteresuje to masz namiar; http://www.4image.pl jak na dzień dzisiejszy to się opłaca
  • najlepsza Artur80 [03.07.13, 16:49]
    Raczej w tej branży jest duża konkurencja, więc bez odpowiedniego pozycjonowania oraz reklam od google się raczej nie obejdzie. Ale na początku warto korzystać z istniejących kontaktów własnych.
    Raczej w tej branży jest duża konkurencja, więc bez odpowiedniego pozycjonowania oraz reklam od google się raczej nie obejdzie. Ale na początku warto korzystać z istniejących kontaktów własnych.
  • gość
    Podoba mi się! 37% Nie podoba mi się 63% (7 - 12)
    milko [15.07.13, 12:26]
    Jak chcesz dotrzeć przez Internet do klienta czy to nowego czy takiego, z którym już współpracowałeś to fajnie moim zdaniem zainwestować w coś w rodzaju newslettera. Są specjalnie programy, przez które możesz go zaprojektować jak i zorganizować całą kampanię reklamową dla swojej stronki. Ja korzystam z freshmaila, ale tego ogólnie jest sporo od prostych narzędzi po mocno zaawansowane.
  • stobej
    Podoba mi się! 37% Nie podoba mi się 63% (7 - 12)
    stobej [05.08.13, 03:23]
    Możesz zamieszczać w Internecie zdjęcia ze szkoleń i linkować do swojej strony, tylko poubieraj ludzi w koszulki ze swoim nadrukiem. Ja to robię w generatorze koszulek CupSell. Tu link: http://cupsell/generator
  • stobej
    Podoba mi się! 89% Nie podoba mi się 11% (17 - 2)
    stobej [05.08.13, 17:18]
    Przepraszam, podałam zły link do generatora koszulek CupSell. Powinno być: http://cupsell.pl/generator
  • gość
    Podoba mi się! 84% Nie podoba mi się 16% (16 - 3)
    Kazuri [12.08.13, 10:34]
    Najlepiej będzie jak skorzystasz z usług agencji reklamowej, która ma doswiadczenie w tym co robi i razem wybierzecie najbardziej odpowiadającą wam formę reklamy. To może być reklama w internecie, marketing szeptany lub normalna reklama (billboardy, ulotki). Mogę polecić Ci bardzo dobrą agencję, która od wielu lat zajmuje się reklamowaniem przedsiębiorstw http://www.studio-piksel.pl/ Na pewno dzięki temu zyskasz wielu nowych klientów.
  • gość
    Podoba mi się! 89% Nie podoba mi się 11% (17 - 2)
    dawid [25.04.14, 10:12]
    myślę, że warto zrobić jakiś spot internetowy, można taki zrealizować np w www.imperiafilm.com/
  • ania [17.06.14, 15:56]
    spoty internetowe to dobry pomysł, ale oprócz tego myślę, że warto zainwestować w reklamę poza internetem, ja np wykupiłam pylony u www.balanda.pl/
  • lucyna [05.07.14, 10:50]
    Ja jestem zwolenniczką tradycyjnych metod marketingu. Na pierwszym miejscu stawiam ulotki i banery, na drugim wszelkiego rodzaju gadżety, a dopiero na trzecim marketing internetowy. Oczywiście wszystko zależy od tego czy działamy lokalnie czy też obsługujemy całą Polskę. Poza tym ważna jest branża. My tego typu asortyment zamawiamy w Extrema. Zawsze wszystko jest na czas. Tutaj można sobie przejrzeć ich ofertę www.extrema.com.pl/o,11,71,ban(...)-reklamowe.html
  • marekg [10.07.14, 14:58]
    lucyna
    Ja jestem zwolenniczką tradycyjnych metod marketingu. Na pierwszym miejscu stawiam ulotki i banery, na drugim wszelkiego rodzaju gadżety, a dopiero na trzecim marketing internetowy.

    To dokładnie tak jak ja. Uważam, że tradycyjna ulotka wrzucona do skrzynki czy coś ładniejszego, jak takie katalogi www.abc-dc.pl/klienci.html łatwiej się przebije do klienta niż oferta w necie, która tonie w tysiącach podobnych. Poza tym to byłby oryginalny pomysł wyjść do realu z reklamą usługi internetowej.
  • darek [15.07.14, 05:43]
    dla swoich ważnych klientów możesz dawać gadżety reklamowe np smycze itp, myślę, że wtedy klienci stają się bardziej wierni marce, gadżety ja kupuję np w www.leopard.waw.pl/
  • maryluska [25.07.14, 16:35]
    o tak, dokładnie! ja ostatnio miałam okazję być na konferencji, gdzie były fajne gadżety reklamowe, nawet cały komplet dla każdego uczestnika. Teczki, kalendarze i długopisy z logo firmy, a do tego ich wizytówki. Z tego co wiem można tutaj http://www.czargraf.eu wykonac coś takiego. Ja właśnie się przymierzam ; )
  • turek [19.08.14, 10:52]
    No tak u Ciebie przede wszystkim strona internetowa. Ja siedząc w mechanice np. zdecydowałem się na zamówienie tablic rejestracyjnych do samochód firmowych na www.ramki3d.pl oraz umieszczeniu na nich loga z danymi swojego warsztatu. Co chcę przez to powiedzieć, najlepsze są oryginalne i nietypowe pomysły – uwierz że i takie propozycje są równie skuteczne
  • polaagra [19.08.14, 12:12]
    Na razie jeśli nie chcesz zbyt dużo inwestować w reklamę, zdecyduj się na jej standardowe formy. W Twoim przypadku to np. strona internetowa i np. profil na portalu społecznościowym. Ja prowadząc sklep obuwniczy prócz ulotek , zrobiłam sobie nawet torebki z logiem sklepu, przez firmę www.elzet-opakowania.pl To taki mały dodatek, świadczący jednak o pewnym standardzie firmy.
  • karol [20.08.14, 08:02]
    możesz pomyśleć też o reklamie zewnętrznej w swoim mieście np www.balanda.pl/ myślę, że warto postawić na zróżnicowane środki promocji
  • gość [28.08.14, 08:17]
    Ja bym jeszcze też pomyślałm o jakiejć reklamie zewnętrznej. Na przykład po szkoileniach jakieś pudełka z gadżetami rozdał i logo firmy, wiele firm robi etykiety i logasy (na przykład ta: http://dcspzoo.pl/) więc ze znalezieniem nie będzie problemu
  • kakao [13.11.14, 14:56]
    w internecie to strona musi być i warto założyć jakies funpage na fb i innych portalach spolecznosciowych. Ale zgadzam sie tez z przedmówcami, ze i reklama poza siecią moze wiele zdziałać. Jakies ulotki, plakaty itp mogą przyciągnąć klientów. Ja wspólpracuje z drukarnia www.montery.pl która wykonuje mi ulotki i inne rzeczy.
  • monika_77 [29.01.15, 11:26]
    dobrym sposobem na rozreklamowanie firmy jest stworzenie ładnych i praktycznych gadżetów takich jak: długopisy, notesy, kalendarze, pendrivy. Dokładne i precyzyjne grawerowanie, wypalanie logotypów, nazw firmy zrobisz w firmie Margraw www.grawerowanie-piaseczno.pl z Piaseczna. Oni specjalizują się w produkcji gadżetów reklamowych. Wypalają nadruki w każdej formie materiału: w szkle, papierze, skórze, metalu, plastiku, drewnie. Takie tłoczenie nazw na długopisach czy kalendarzach to najlepsza forma reklamy. Potem gadżety możesz rozdać klientom, partnerom biznesowym, kontrahentom.

Dodaj odpowiedź

Odpowiada:
avatar gościa

:)
Informacje zwiń
     
Rozwiń