Connect with us

Biznes

Reklama wielkoformatowa zewnętrzna- billboardy Warszawa

Opublikowano

dnia

Bilbordy to jedna z najpopularniejszych form reklamy i promocji outdoorowej, która pozwala na szybkie i skuteczne dotarcie do klienta. Aby reklama wielkoformatowa przynosiła wymierne efekty, powinniśmy zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów, znacznie wpływających na jej skuteczność. Zlecając wykonanie bilbordu reklamowego lub przyciągających uwagę roll upów reklamowych warto wybrać profesjonalną firmę, która będzie w stanie zaoferować kompleksową usługę najwyższej jakości.

Kluczowe pierwsze wrażenie – reklama wielkoformatowa Warszawa

Zewnętrzna reklama wielkoformatowa powinna być czytelna i wartościowa. Kierowca ma zaledwie kilka sekund na zapoznanie się z jej treścią, dlatego skuteczny bilbord powinien zwracać uwagę, oraz nie być zbytnio przeładowany treścią. Zbyt obszerna forma sprawi, że odbiorca reklamy nie będzie miał wystarczająco dużo czasu na zapoznanie się z jej treścią. Dlatego też tak ważny jest odpowiedni, przyciągający uwagę slogan reklamowy oraz właściwa forma graficzna. Dobrym pomysłem jest zastosowanie hasła reklamowego „call to action”, czyli takiego, które zachęca i wzywa do działania ze strony odbiorcy. Reklama wielkoformatowa powinna być również spójna z wizerunkiem firmy i podążać za strategią marketingową marki.

Odpowiednia wielkość druku

Kluczową cechą, wyróżniającą bilbordy reklamowe jest ich wielkość. Dlatego też jest to aspekt, na który należy zwrócić szczególną uwagę już na etapie przygotowywania projektu. Billboardy, ze względu na swój rozmiar, mogą być drukowane w nieco gorszej jakości, ponieważ odbiorcy widzą je najczęściej z dużej odległości. Reklama wielkoformatowa powinna być więc zwięzła i nie zawierać niepotrzebnych detali, które i tak mogłyby umknąć uwadze kierowcy. Bardzo ważną kwestią jest trwałość materiałów, z których wykonana jest reklama zewnętrzna. Należy pamiętać, że będzie ona wystawiona na niekorzystne działanie czynników atmosferycznych. Zastosowanie odpowiednich konstrukcji oraz wysokiej jakości materiałów odpornych na blaknięcie, zapewni trwałość i wytrzymałość reklamy outdoorowej.

Grupa docelowa

W przypadku bilboardów, tak samo jak w przypadku innych form reklamy, warto nastawić się na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, potencjalnie zainteresowanej naszą firmą. Profesjonalna agencja reklamowa będzie w stanie określić grupę odbiorców naszej usługi lub produktu, a następnie odpowiednio dobrać odpowiedni, dostosowany do niej przekaz reklamowy, slogan, oraz grafikę. Ten krok pozwoli na znaczące zwiększenie skuteczności reklamy wielkoformatowej.

Atrakcyjna lokalizacja – billboardy Warszawa

Dobór odpowiedniej lokalizacji to kluczowa kwestia związana z reklamą outdoor. Billboardy najlepiej prezentują się w miejscach, gdzie ich natężenie nie jest zbyt duże. Duża ilość bilbordów reklamowych zlokalizowanych blisko siebie sprawia, że przestają być one czytelne, a ich przekaz zlewa się w jedną całość. Co więcej, dobór miejsca powinien wiązać się z grupą docelową, do której chcemy dotrzeć.

Reklama zewnętrzna Warszawa

W przypadku reklamy outdoor warto więc wybrać profesjonalną, doświadczoną firmę, która będzie w stanie dobrać odpowiednią lokalizację i przekaz w celu skutecznego dotarcia do grupy docelowej. Profesjonalny bilbord to skuteczna forma reklamy, która pomoże nam zwiększyć popularność naszej marki i pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy.

Źródło: Shark Design – drukarnia Warszawa

Continue Reading

Ostatnie wpisy

Ostatnio

Trending